torek, 15. januar 2008

Da ne bi slučajno kdo grdo govoril o Harryju:)

Ravnokar sem končala z branjem 6. knjige o Harryu Potterju (Harry Potter and the Half-Blood Prince). Že četrtič. Ja, štirikrat sem že prebrala isto knjigo. Pa ne samo ta del. Večkrat sem prebrala tudi vse ostale dele. In sem stoprocentno prepričana, da je to kvalitetno branje. No, če vam niso všeč čarovniške teme, vam teh knjig definitivno ne priporočam, ampak da ne bi slučajno kdo rekel, da so knjige zanič!!! :) Kot ste opazili, sem obsedena. Ampak kljub temu mislim, da so to ene najbolj poučnih knjig o življenju kar sem jih prebrala (in sem jih res kar nekaj). Še posebej zadnji deli. Res mi gre na živce, če folk neargumentirano tolče čeznje, še posebej če jih niso prebrali. Harry Potter je nekaj podobnega kot Mali Princ (upam, da veste kdo je to), pa še nisem slišala, da bi kdo imel kaj proti njemu. Verjetno zato, ker obsega samo eno knjigo s 93 stranmi.
(P.s: toplo priporočam še eno Saint-Exuperyjevo delo: Letter to a Hostage)

2 komentarja:

Mili pravi ...

Jerca, nisi sama, tud jst sm obsedena s Harryem, me veseli da sem našla še nekoga, ki deli moje mnenje:)

JERCA pravi ...

Uf, končno še nekdo ki ni mlajši od 10:)