ponedeljek, 3. marec 2008

Gospod policist

Spet sem brala eno mojih najljubših knjig Gospodje otroci in v njej naletela na odlomek, ko je zaskrbljeni oče (v prostem času policist) na govorilnih urah pri gospodu učitelju. Glede na to, da poznam samo enega resničnega gospoda policista si lahko samo njega predstavljam kako bo enkrat takole "pizdil" zaradi svojih otrok:)

"Policiji?" je izbruhnil Kader, popolnoma nepredvidljivo, "saj jaz sem policija! v kaj sem pa oblečen? V klovna? A gospod šolski svetovalec ne zna brati simbolov? Jaz sem policaj! Ne reče se kifeljc! Kifeljc je žaljivka za policista! Da žalite starše učencev, že to je težko požreti, da žalite očeta v uniformi, pa je popolnoma neopravičljivo! Najrajši bi vas takoj aretiral, gospod šolski svetovalec! Vas zbasal v marico, pa razlagajte na policijski postaji, pizda materna! Če tako govori s starši, kako potem šele z otroki! Moj sin Nourdine se zelo pritožuje. Veliko si bomo imeli povedati! A mislite, da ni to spodbujanje k špri... špricanju, ta njegova zajebana faca? Odkrito povedano gospod ravnatelj, če bi vi bili mulc, a bi hoteli vsak dan vstati, da bi zagledali tole, ko bi prišli v šolo? In kako povrh še govori z nami, kreten zajeban, s kakšnimi grdimi besedami!"

1 komentar:

diana pravi ...

le koga si mislna ob omembi besede policist??!! hehe